Vrijdag 21 oktober

21 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Om 9:00 moesten naar school. Het waren de laatste lessen voor de toets dus we kregen verschillende opdrachten die met de toets te maken hadden. Ook hadden we iLab, de computerles, omdat we karakters en persoonlijkheden hadden geleerd moesten we typetjes gaan verwerken in strips op een site, erg leuk en leerzaam om te doen en leuk om de verschillende resultaten te zien! Na school heb ik even weer een siestaatje gehouden en mandarijntjes gegeten. Rond 5 uur heb ik even met Kelly geskyped en bijgepraat. Daarna was Maud de volgende waarmee ik ging skypen, tijdens het skypen waren we ons beide aan het klaarmaken, maud voor een avondje lange en ik voor een avond aan de haven. Alleen tijdens het skypen kon ik mijn portemonee niet meer vinden, ik heb de hele kamer overhoop gehaald maar nergens was een portemonee. Erg teleurgesteld toch maar meegegaan met de rest. In de haven hebben we eerst KFC gegeten en daarna zijn we met z'n alle naar heel leuk restaurantje/bar gegaan om wat wijntjes te drinken. Om 10 uur kwam Luna ook die om 12 uur jarig was. Supergezellig hebben we met onze groep wat drankjes gedaan en om 01:30 weer lekker thuis.