Donderdag 20 oktober

20 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Ik ben rond 9 uur opgestaan en naar het ontbijt gegaan. Daarna nog de blogs van afgelopen dagen bijgewerkt en wat geleerd. Om 12:00 begon de les. In de lessen hebben we vandaag erg veel grammatica gehad maar ook het onderwerp reizen met vervoersmiddelen enz. Veel stof in een dag! Ook kregen we te horen dat we aankomende maandag een toets hebben om te zien hoeveel je vooruit bent gegaan in je Spaans. Na school ben ik even bij Cathrine langs gegaan, ze was al vanaf maandag ziek en had verschillende verschijnselen die ze niet kon verklaren. O.a. rode vlekken over haar lichaam en gevoel van verlammingen op verschillende momenten op verschillende plekken. Toen hebben Onna en ik er toch maar een soort 'begeleidend' leerkracht bijgehaald omdat we niet wisten wat we er mee aan moesten. Zei heeft meteen een taxi aangehouden en we zijn mee naar het ziekenhuis gegaan. Na lang wachten was de uitslag dat het waarschijnlijk een allergische reactie op iets is geweest en ze heeft daarvoor verschillende injecties gekregen. Na het ziekenhuis ben ik voor haar naar la farmacia geweest om de antibiotica op te halen. 's Avonds heb ik kip met rijst gegeten en heb ik daarna een rondje gelopen met Esther. Ook heb ik nog met Max en pap gefacetimed en daarna ben ik lekker gaan slapen.