Sabado 3 diciembre

3 december 2016 - Málaga, Spanje

Om half10 werden we allemaal moeilijk wakker! Daarna hebben we allemaal een douche genomen en gegeten en toen de bus genomen richting mijn huisie. Toen we daar waren hebben ik ze het hele gebouw laten zien en mijn kamer natuurlijk. Daarna zijn we naast de boulevard helemaal naar de stad gelopen, maar wat een heerlijke wandeling was dat. Ook al was het weer wat minder, dat hielt ons niet tegen. Toen we bij de letters van Malagueta kwamen, moesten we natuurlijk even een foto maken. Maar daar kwam ik erachter dat ik mijn mobiel kwijt was, na 10 minuten van paniek heb ik hem gelukkig gevonden bij een boom, waar ik niet was geweest maar ik heb hem gelukkig weer! Daarna zijn we via de haven de stad in gelopen en daarna ook nog naar het winkelcentrum gegaan om even te shoppen! Gezellie! Daarna zijn we richting de stad weer gegaan, hebben we een leuk restaurantje gezocht en zijn we daar lekker gaan zitten. Na een gezellig dinnertje zijn we rond 12 uur lekker naar huis gegaan en hebben we daar nog even gechillt in het appartementje. Zeker geslaagde dag.