Viernes 2 diciembre

2 december 2016 - Málaga, Spanje

Donderdag zijn we naar de Versmarkt in Málaga geweest, was een excursie vanuit school. We moesten met veel mensen in gesprek over eten en moesten ook naar een churros-restaurant en daar verschillende vragen over stellen, superleuke excursie gehad. Vrijdag ging de wekker om 07:30, daarna hadden we les om 9 uur. In de les hoorde ik dat ik voor de tweede keer student van de week was van mijn klas, superleuk! Toen we om 13:20 klaar waren ben ik me gaan douchen en toen met koffer en alles in de bus naar de andere kant van de stad, waar Judith en Ilse een appartementje hadden gehuurd. Ik kwam daar rond 4 uur aan en na een korte rondleiding had ik het appartementje voor mezelf. Toen ik mijn koffer ging checken was ik mijn lader vergeten, shitttt! Toen ben ik naar het treinstation gegaan en heb ik een lader gekocht en toen ben ik vanuit daar naar de airport gegaan. Daar mijn mobiel even opgeladen en toen was het wachten totdat Juud en Ils kwamen. Na heel lang wachten zag ik ze al door de raam en toen kon ik de eindelijk weer knuffelen! Yeyyyy! Daarna zijn we met trein en bus naar appartementje gegaan, snel klaargemaakt en toen richting stad. Eerst zijn we bij L'experience gaan eten. Patatas Bravas, Gambas Pil Pil, Flamequin en Croquetas. Heeerlijk! Daarna zijn we in een speeltuintje gaan indrinken en daarna naar een bar gegaan. In de bar hebben we Tinto de Verano gedronken en daarna zin we met een paar mensen van mijn school naar club The Gallery gegaan. SUUUPERAVOND!