Zaterdag 22 oktober

22 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Zaterdag lekker om 10 uur opgestaan en naar het ontbijt gegaan. Na het ontbijt begon de grote speurtocht naar de portemonnee die woensdag voor het laatst gezien was. En ja hoor, na kwartiertje was ie gevonden, onder het kussen en de deken en een ander kussen van het vrije bed in onze kamer. Hoe? Dat is nog steeds een mysterie. Daarna heb ik een en ander geleerd voor de toets voor aankomende maandag en nog een uurtje rondgelopen in Pedregalejo. Rond 3 uur ben ik met Benthe, Jenni en Sara richting de stad gegaan. Eerst hebben we ons een croissantje gehaald en toen zijn we naar het stier vechten gegaan. We wisten niet echt wat ons te wachten stond want we dachten dat het allemaal niet echt was, maar jezus, dat dat is toegestaan hier? Het is echt gewoon dierenmishandeling en ik raad het iedereen af want het is niet leuk om te zien hoe een stier wordt gespiesd. Daarna zijn we snel door gegaan naar het centrum en werden we langzaam aan iets vrolijker. Wat winkels in en uit gegaan en 's avonds hebben we op een terrasje gezeten van restaurante l'expérience waar ze heeeeeele lekkere sangria hadden en waar we ook nog een gratis wijn van het huis kregen. Toen ik thuis was heb ik nog met Karsten geskyped en daarna ben ik lekker gaan slapen!