Miercoles 26 octubre

26 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Om 08:00 uur ging de wekker, veel te vroeg, we hadden het als kamergenootjes allemaal moeilijk om op te staan. Toen eindelijk iedereen uit bed was samen naar het ontbijt gegaan. Na ontbijt weer les in en om 13:20 uur waren we weer klaar. Snel was opgehaald en koffertje ingepakt want ik mag van Carolina, de directrice, vanacht al in de villa bij pap en mam slapen. Rond 2 uur stonden pap, mam en Max voor de deur. Samen in de auto naar de villa maaar wat een hobbelweg naar de villa, geen idee wat ik daarvan moest verwachten. Toen we boven kwamen was het echt heel mooi, huis voor 12 personen met leuke en verschillende kamers, typisch Spaans met veel wit! De tuin was heel mooi met een heerlijk zwembad. Daarna meteen met Maxxie een duikje genomen in het zwembad, wantja 27 graden dan mag dat wel! Daarna met z'n alle een hapje gegeten en een hele gezellige, relaxte middag gehad bij het zwembad! Rond half zes ging iedereen zich op zijn gemakje klaarmaken en daarna zijn we naar Málaga gereden. Als eerste zijn de bij de haven geweest, Max zijn welbeloofde kfckip gegeven. Daarn zijn we richting centrum gelopen en hebben we bij L'experience lekker tapas gegeten. Ik had een speciale tapas 'gambas PillPill' besteld, uiteindelijk heeft iedereen ze geprobeerd, iedereen vond ze lekker behalve natuurlijk Max. Na het eten zijn we rond 11 uur nog even door de stad gaan lopen, heb ik uitgaansgebied laten zien en winkelcentrum en hebben we een ijsje gegeten bij beroemde 'Casa Mira'. Daarn door het park terug naar de auto gelopen en lekker terug naar het huisje! Heerlijk dagje samen, zeker genoten!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl