Martes 25 octubre

25 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Dinsdag werd ik om half 10 wakker, daarna ben ik meteen naar het ontbijt gegaan. Na het ontbijt lekker gedoucht. Daarna geleerd en nagels gelakt. Om 12 uur naar school. Als lunch salade met mozarella, tomaat en pesto gehad. Na school begon ik aan huiswerk maar toen skypte susan me! Toen ze rond 5 uur moest gaan eten ben ik verder gegaan met huiswerk, maar nog geen 5 minuten later skypte Kim me! Erg gezellig gepraat samen! Na kim nog een poging tot  huiswerkjes maar toen skypte susan weer want ze was ondertussen klaar met eten! Rond half 8 beetje gegeten en toen met Benthe en Onna workout gehad! Toen we rond half 10/10 uur terug waren was ik even mijn appjes aan het lezen er zat ook een doodnormaal appje van pap tussen; 'Haa jessie, alles kids?' Met mijn reactie; 'Haa, en hoe is het in hollandia?'. Daarna was ik begonnen met huiswerk maar toen belde pap en schrok ik wel een beetje, bang voor erg nieuw. Maar hij vroeg gewoon of ik wilde facetimen. Prima! Maar toen ik ging facetimen merkte ik op dat pap buiten stond en mam erachter met een shirtje en een blij gezicht. Toen zag ik de oranjegekleurde straatlichten van onze straat. Pas toen besefte ik dat ze buiten stonden.. Volle sprint naar de straat en daar stonden ze toch echt op mij te wachten! Wat een verrassing! Totaal niet verwacht en nog steeeds geen besef van! Wat een doodnormale avond leek te worden veranderde in een superleuke avond. Pap, mam en maxxie alvast rondgeleid in onze campus en kamer laten zien! Daarna snel omgekleed en nog aan de boulevard van Pedregalejo iets gedronken en gegeten. Rond 01:00 lekker het bedje in!