Jueves 27 octubre

27 oktober 2016 - Málaga, Spanje

De wekker ging om 08:50 uur en om 09:00 uur was het ontbijt. Na het ontbijt gingen we met de auto naar El Chorro, toen we na een uurtje daar aangekomen waren liepen we naar de beginplek (dachten we). Daar aangekomen stuurde een man ons naar het noorden, daar was namelijk het begin van de tocht. Toen we daar waren parkeerde we de auto en liepen we naar het begin. Gelukkig waren er nog kaartjes en konden we meteen starten. Tocht van 2 uurtjes langs kliffen en over bergen en alles. Supermooi en indrukwekkend! Ik kreeg er wel af en toe wat hoogtevrees van en de brug tussen de kliffen was het meest spanend. Rond 4 uur zaten we weer in de auto, toen zijn we naar Torremolinos gereden. Daar hebben we een hapje gegeten en toen zijn we naar de campus gegaan, heb ik even laptop en boeken gepakt, en zijn we naar de villa gereden. Ondertussen gingen pap en mam naar de winkel en Max en ik de tafel dekken en wat huiswerk maken. Toen pap en mam terug kwamen was het wachten tot familie Pouwels en Philpsen er waren. Rond half 9 waren ze er en toen hebben we sangria gedronken en lekker gegeten! We hebben nog tot 1 uur buiten gezeten met een muziekje. Erg gezellige avond!