Martes 8 noviembre y Miercolés 9 noviembre

8 november 2016 - Málaga, Spanje

Na rustig opstaan en ontbijten zijn Karsten en ik door de stad gaan lopen. Ik heb hem alle mooie plekjes van de stad laten zien in het centrum, ook zijn we daarna via de haven naar mijn school gelopen. Eerst hebben we bij de boulevard van Pedregalejo wat gedronken en daarna zijn we naar de school gegaan. Daar heb ik ook alles laten zien en rond 6 uur hebben we de bus naar het appartementje genomen. Toen hebben we ons iets warmer aangekleed en daarna zijn de in de stad gaan uiteten en natuurlijk tapas! Superleuk en gezellig! Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we nog een filmpje gekeken en een wijntje gedronken. Woensdag zijn we rond 1 uur naar de oude stad gegaan, naar kasteel en Teatro Romana. Toen we daar waren geweest zijn we weer naar de stad gegaan en hebben we iets gedronken. Daarna gingen we naar huis en alvast alles inpakken en schoonmaken zodat we dat 's avonds of 's ochtends niet meer helemaal moesten doen. Daarna hebben we bij Casa Lola, de beste tapastent van Málaga, gegeten. Daarna hebben we weer een filmpje gekeken en zijn we lekker gaan slapen want 5 uur 's nachts moest Karsten alweer met de taxi naar het vliegveld. Superleuke daagjes samen gehad!