Sabado 12 noviembre

12 november 2016 - Fuengirola, Spanje

Rond 9 uur stond ik op en ging ik naar het ontbijt, Jenni was daar ook al. Na een rustig ontbijtje hebben we ons klaargemaakt en gingen we met de bus naar het treinstation. Beide kochten Jenni en ik een kaartje naar Fuengirola voor maar 3,60! Toen we daar waren hebben we brood en kruidenboter gehaald en gingen we dat op het strand opeten. Toen we in Málaga gingen was het best wel frisjes dus we hadden beide een lange broek aan terwijl het daar echt heet was. Dat werd geen zonnen voor ons, dus liepen we verder langs de boulevard. Toen hebben we aan verschillende mensen gevraagd waar het centrum van de stad was, alleen blijkbaar was er niet echt een duidelijk centrum. Daarna zijn we toch maar naar het grote winkelcentrum gegaan en hebben we daar wat rond gehangen. Ook vonden we op het dak een heel speelcentrum met allemaal dingen van kerst en kerstelven. Heeeel grappig! 's Avonds een broodje gezond gegeten en rond 8 uur zijn we naar huis gegaan met de trein. Vanuit het station zijn we naar de stad gelopen en hebben we daar nog wat rondgewandeld. Toen we thuis waren heb ik nog met Karsten geskyped.