Lunes 7 noviembre

7 november 2016 - Málaga, Spanje

Maandag ging de wekker weer lekker vroeg, want op 9 uur moesten we weer in de les zitten. Op school kregen we de uitslag van de toets om naar een volgend niveau te gaan. En yesssyess, ik ben door naar A2 met 80 uit de 100 punten. Daarna begonnen we dus ook in een nieuw boek dus dat was wel superfijn. Na school ben ik met Jenni en Benthe naar het appartementje, wat Karsten er ik gehuurd hadden voor komende dagen, gegaan om de sleutel op te halen. Daarna hebben we daar in de buurt wat eten gehaald en hebben we het in het appartementje opgegeten. Om kwart voor 6 ben ik naar het vliegveld gegaan met de bus en de trein. Benthe en Jenni mochten in het appartementje blijven maar dan moesten ze nog wel even ontbijtje halen voor de volgende ochtend. En rond 7 uur kwam Karsten aan, toen hebben we samen de bus genomen naar het centrum. Vanuit daar zijn we naar het appartementje gelopen. Toen we daar aankwamen hadden Jenni en Benthe overal kaarsjes neergezet en het echt supergezellig gemaakt met wijn en lekker eten. Toen heb ik met Karsten nog lang bijgepraat en toen zijn we rond 12 uur gaan slapen.