Zaterdag 15 oktober

15 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Zaterdag 15 oktober

Rond 10:00 uur werd ik wakker en ben ik naar het ontbijt gegaan. Langzaam kwam iedereen van onze groep naar het ontbijt en de helft had natuurlijk een kater, heeel grappig. Daarna heel even met karsten gebeld en toen zijn we naar het strand gegaan en op een terasje gezeten. Daarna even pootje gebaden aan de zee en rond 4 uur naar huis gegaan. Rond zes uur ben ik samen met job en benthe naar de stad gaan fietsen. Pål zat daar al in een soort gezellig cafeetje en toen hebben we daar even engels voetbal gekeken met nachos. Daarna hebben we nog even gewacht op Esther en Tim gewacht en toen hebben we in de stad bij 'El ratt' gegeten wat erg lekker was! Daarna hebben we nog even gekletst en nog even met Karsten geskyped en gaan slapen.

1. Esther:
    16 oktober 2016
    Heej meisje. Super leuk om je verhalen vanuit Malaga te lezen. Toffe foto's en video's. Dat geeft een goed beeld van hoe het is. Goed te lezen dat je het enorm naar de zin hebt en dat ook het leren van de Spaanse taal goed verloopt.
    Hou-van-jou. Dikke knoevel van mam xxx
  2. Marc:
    17 oktober 2016
    He Jessie leuke verhalen geschreven op je eigen homepage, had wel gedacht dat er al verhalen in het Spaans op zouden komen.......maar dit hebben we nog tegoed dan.
    Buen día y disfrutar de su tiempo en España !
  3. Ellen Jacobs:
    19 oktober 2016
    Hey jessie dat ziet er allemaal heel gezellig uit Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, geniet er nog van en succes met je studie