Zondag 18 september

18 september 2016 - Amsterdam, Nederland

Zondag 18 september
Om 04:30 ging de wekker in Kronenberg en toen snel aankleden, tanden toetsen en de laatste dingen in het koffer. Minke en karsten waren al beneden en toen ik beneden kwam kreeg ik een hartaanval; alle vriendinnen stond in de kamer met muziek en ballonnen om mij voor de echte allerlaatste keer uit te zwaaien en te knuffelen, zo lief!

Na een lastig afscheid van vriendinnetjes dan eindelijk richting Schiphol Airport. Rond 6 uur kwamen we aan bij Schiphol met 2 auto's. Pap, mam, Max, opa, Marc, Karsten, Maud, Judith en Minke. Eerst het koffer laten inchecken en toen nog gezellig wat gegeten bij La Place. Hele tijd al een onderbuik gevoel maar toen kwam toch echt het afscheid! Heeel veel traantjes gelaten maar toch echt voor 3 maanden afscheid genomen tot kerstmis!

Toen samen met Sophie door de douane en het vliegtuig in, samen ook nog heel wat traantjes gelaten maar ook heel veel steun aan elkaar gehad! Aangekomen in frankfurt moesten we 4,5 uur wachten maar gelukkig hebben we het toen erg gezellig gehad en ook 2 nieuwe meisjes leren kennen van EF. Charlotte en Luna. Toen met z'n alle in het vliegtuig naar Malaga, even lekker geslapen en voor ik het wist was ik al in Malaga. Koffers pakken en met de auto naar de school en residentie toe.

Aangekomen zagen we natuurlijk de mooie residentie met de school op begaande grond en op eerste verdieping de residentie. We werden heeel hartelijk welkom geheten en toen gingen we onze kamergenootjes ontmoeten. Aangekomen in kamer 4 ontmoette ik Cathrine uit Noorwegen, heeeele leuke meid! 18 jaaar en heel sociaal aangelegd. We hebben dan wel de kleinste kamer met z'n tweeën maar wel de gezelligste want iedereen kwam al vanaf het begin op onze kamer chillen. Na lange gesprekken met z'n alle, kleding in kast gedaan, douche genomen en opgefrist zijn we rond 8 uur even een cocktailtje gaan drinken op het strand en om 9uur terug gegaan want toen begon hier een pizzaparty met alle nieuwe studenten. Heeel veel mensen ontmoet en een lange, zware dag gehad zijn we rond half11 lekker gaan slapen! Buenos Noches!