Sabado 29 octubre

29 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Zaterdag moesten we weer vroeg op in verband met een fietstocht door de stad van BajaBikes. Rond 8 uur ging iedereen ontbijten want rond 9 uur moesten we aanrijden. Iets later als 10 uur kwamen we aan bij BajaBikes, iedereen mocht een fietsje uitzoeken en daarna begon de tocht. Lekker met z'n alle drie uur door de stad gefietst en op wat leuke plekjes gestopt en foto's gemaakt. Zo gezellig met z'n alle. Na de fietstocht zijn we samen bij 'La Taberna del Pintxo', er werden hapjes voorgeserveert en als je het lekker vond kon je het nemen! Daarna zijn we met de auto en het busje weer naar huis gereden en hebben we daar lekker gezwommen en gechilled. 's Avonds hebben we soep en broodjes knak gehad en daarna zijn Fenna, Jeroen, Niek en ik met z'n vieren naar de supermarkt gegaan. Toen zijn we naar de residentie gegaan en daarna naar het strand om in te drinken. Rond 12 uur zijn we richting stad gegaan. Eerst wat gegeten bij kfc en daarna met z'n alle naar 'The Gallery' geweest, zeker geslaagde avond! Ook nog rond 3 uur naar huis gegaan en om half 3 thuis, hoe kan dat?

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl