Lunes 31 octubre

31 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Maandag ging de wekker om 08:00 uur, daarna ben ik meteen naar het ontbijt gegaan. Van 09:00 uur tot 13:20 uur hadden we les. Daarna ben ik met Job naar de winkel gegaan en hebben we brood gekocht. Daarna heb ik lekker stokbrood gegeten en daarna hebben we rustig aan gedaan. Rond 6 uur begonnen we met plannen maken voor halloween en rond 8 uur begon het feestje! Iedereen was al zwart gekleed of had speciale outfit aan. Op het feestje was ook een profesionele makeup-artist die iedereen heel eng kon schminken. Iedereen deed dat dus ook! En er waren drankjes en pizza en hele leuke muziek! Supergezellig feestje! Rond half 12 zijn we met de bus naar de stad gegaan en in de bus hing al een geweldige sfeer. En in de stad, het was zo mooi om te zien, iedereen maar dan ook echt iedereen was verkleed, de ene nog enger als de andere. Echt geweldig om te zien! Maar het was dus ook superdruk, overal stonden rijen van 1 uur. Rond 01:45 waren we thuis en zijn we lekker gaan slapen.