Jueves 24 noviembre

24 november 2016 - Málaga, Spanje

Ik werd wakker rond half tien, daarna ging ik douchen en mijn koffertje verder inpakken, wantttt Karsten kwam vandaag. Om 12 uur ging ik naar de les en rond 5 uur was ik klaar. Toen heb ik mijn koffertjes gepakt en ben ik met de bus richting het appartementje gegaan. Karsten was om 2 uur al geland dus hij was al daar. Toen we aankwamen hebben we even snel bijgepraat en toen moesten we al richting het centrum want er was een hele speciale gebeurtenis. Het was de opening van 'Las luces de Navidad', of terwijl de kerstverlichting gaat aan in de stad. Samen met Karsten had ik afgesproken met Benthe en Jenni in de stad. Tussen de duizenden mensen hebben ze gevonden en zijn toen midden op het plein gaan staan. Exact om 7 uur begon de lichtshow met muziek! Supercool! Daarna ben ik met Karsten ergens gaan eten, aangezien het heel druk was in het centrum, hebben we een beetje buiten het centrum gegeten. Daarna zijn we nog even naar de supermarkt gegaan voor wat eten en een wijntje. Toen hebben we in het appartementje een filmpje gegeten en zijn we daarna lekker gaan slapen.