Sabado 5 noviembre

5 november 2016 - Gibraltar, Gibraltar

De wekker ging om 07:30 uur, daarna aangekleed en tas gepakt. De bus vertrok om 08:45 uur vanuit school. Na een reis van 2,5 uur kwamen we aan op de plek van bestemming, Gibraltar. We moesten eerst door een soort douane, om paspoort te controleren omdat Gibraltar van Engeland is. Na aankomst moesten we eerst de reisorganisatie van Malaga South Experiences naar het grote plein wat ook de verzamelplek was waar we om 17:00 uur terug moesten zijn. Daarna zijn met z'n vieren de winkelstraat doorgelopen en daarna kwamen we nog 5 mensen van school tegen en zijn we samen omhoog gegaan. We kwamen bij de skilift die omhoog ging op de berg, maar daar kwam ik erachter, dat ik helemaal geen geld bij had. Gelukkig wilde Pal en Simon ook gewoon de berg oplopen. Het was een zware trip omhoog maar boven vergat je alles. Overal waren aapjes die op je klommen ook je eten pakte als je dat in je hand had. Wat een supervette ervaring, zo dichtbij wilde apen op een berg met uitzicht op Afrika. Prachtig! Daarna zijn we met meerdere via een andere weg naar beneden gegaan en overal waren en bleven aapjes. Zo speciaal, beneden aangekomen kwamen we weer in de stad, alles is wel echt typisch Engels. We hebben wat kleins gegeten en daarna ons verzamelt op het plein! Op de terugreis lekker in de bus geslapen en om half9 waren we weer terug bij de school. Daarna heb ik lekker een douche genomen en ben ik het bedje ingekropen! Tof dagje!