Lunes 24 octubre

24 oktober 2016 - Málaga, Spanje

Ja, het is weer maandag. En wat had ik er zo geen zin in deze ochtend, moe, slecht geslapen en ook nog het eerste lesuur de toets. Na het ontbijt hadden we dus meteen de toets maar wat ging ie lekker! We hadden luisteren, lezen, schrijven en grammatica. Na de toets gingen we 'm meteen nakijken en bij luisteronderdeel had ik alle punten haalbaar, grammatica had ik 17 uit 20, lezen en schrijven had ik ook goed gemaakt. Je kreeg er geen punt voor, want het was meer een toets om jezelf te testen maar ze zei wel dat ik boven de 8 zou hebben dus dat is wel chill! Na school zijn we naar de supermercado geweest en hebben we eten gehaald. Ook heb ik samen met luuk kruidenboter gemaakt, want aangezien ze dat hier niet verkopen en niet hebben moesten we het maar zelf maken. Daarna heb ik huiswerk gemaakt en heb ik twee uurtjes siësta gehouden. Daarna wat gegeten en toen ben ik met Cathrine, Benthe en Onna gaan wandelen naar een soort sportparkje en hebben we daar wat gesport. Zo mooi want het is op de boulevard zo je kijkt uit over de zee, stad en alles klopt gewoon! Ik vind de stad dag op dag mooier en bijzonderder worden! Buenas Noches!